Všetci obdivujú naše Tatry, návštevnosť stúpa, píšu MY Popradské noviny

Týždenník Popradské noviny vychádza v utorok.

Titulná strana týždenníka MY Popradské noviny č. 41/2018.Titulná strana týždenníka MY Popradské noviny č. 41/2018. (Zdroj: archív)

POPRAD. Nové číslo regionálneho týždenníka MY Popradské noviny práve vychádza. V predaji, aj so samostatným magazínom s TV programom, sudoku i oddychovým čítaním, od utorka 16. októbra do pondelka 22. októbra.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Venuje sa aktuálnym témam spod Tatier

V Kežmarku otvorili opravený zimný štadión.

Ministerstvo životného prostredia obhajuje bezzásahovosť vo Vysokých Tatrách. Ukázalo fotografie Tichej doliny. Štrnásť rokov po kalamite dolina žije.

Slovenská knižnica pre nevidiacich Mateja Hrebendu v Levoči je unikátna inštitúcia. Svedčí o tom aj nový dokument, ktorý pri príležitosti jej sedemdesiateho výročia natočil Levočan Martin Dzurňák.

SkryťVypnúť reklamu

Histórii a dôležitosti betlanovského župného domu sa vo svojom príspevku venuje už tradične Martin Furmanik z Múzea Spiša v Spišskej Novej Vsi.

Samozrejmosťou je bohatý kultúrny servis.

Prečítať si tiež môžete životný príbeh Viktora Lapšanského zo Starej Ľubovne, ktorý po odchode na výsluhový dôchodok radikálne zmenil svoj životný štýl. Možno vás inšpiruje.

Týždenník prináša informácie priamo z daných lokalít. Čo napríklad?

Novinky z okresov Poprad, Kežmarok, Stará Ľubovňa...

Kežmarčanom došla trpezlivosť s obchvatom.

Prečítajte si tiež: Poprad a Spiš: Kompletný výsledkový servis Čítajte 

Plné sú aj športové strany. Dočítate sa o slovenskej reprezentácii, o futbalistoch pôsobiacich na východe, o hokeji, behu, nechýbajú rozhovory a správy z regiónu.

Plus more výsledkov, pozvánok i ďalších správ zo sveta športu.

Toto a oveľa viac nájdete v novom čísle týždenníka MY Popradské noviny, v predaji od utorka.

SkryťVypnúť reklamu

A za dvojročné predplatné dávame zadarmo kávovar Tchibo v hodnote 79 eur.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie z východu

Komerčné články

  1. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  2. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  3. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  4. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  5. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  6. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  7. Kam smerujú peniaze bohatých?
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  5. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  6. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  7. Kam smerujú peniaze bohatých?
  8. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 7 894
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 7 423
  3. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 6 148
  4. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji 4 265
  5. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle 3 551
  6. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 3 074
  7. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 2 924
  8. Kam smerujú peniaze bohatých? 2 629
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Hlavné správy z Správy z východného Slovenska - aktuálne spravodajstvo | SME

Čerstvo upečené – presne také pečivo si môžete vychutnať vo vašich domovoch vďaka spolupráci Lidla so slovenskými dodávateľmi.


Spoločné rodinné výlety, detská fantázia rozbehnutá na plné obrátky a zážitky, na ktoré sa nezabúda.


Za dvojizbové byty vo veľkých mestách kúpite domy v okolí.


Podcast S batohom cez hory opäť súťaží v ankete Orange Podcast roka.


Už ste čítali?

SkryťZatvoriť reklamu