A už je aj chlieb lacnejší

Už každý určite počul - vyhráme, a čo? Chlieb lacnejší nebude.

Slovenskí hokejisti počas prípravy na MS v hokeji 2019.Slovenskí hokejisti počas prípravy na MS v hokeji 2019. (Zdroj: TASR)

Baštrnákovci, ficovci, dankovci a spol. si môžu na pár dní vydýchnuť. Oči všetkých sa teraz upierajú na veľkoplošné obrazovky a najčastejšie skloňovaným slovom je hokej a Slovensko a naši.

Prečítajte si tiež: Prešovské noviny o parkovaní, hokeji i Tatrane Čítajte 

Kým trvá šampionát, bude trvať aj napätá fanúšikovská atmosféra. Tento rok ešte vygradovaná, veď „my sme tu doma“.

Určite už každý niekoľkokrát v živote počul hlášku, že a čo, že vyhráme, chlieb aj tak lacnejší nebude.

Prosím pekne, časy sa menia, bude lacnejší. Respektíve je. Teda bol. Po piatkovom hokejovom víťazstve.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Marketingový ťah jedného z obchodných reťazcov bol namierený na základnú ľudskú potrebu – jesť – presnejšie ako puk do hokejovej brány. Po každom víťazstve našich dajú z ceny chleba dole 10 centov.

Prečítajte si tiež: Parkovanie chcú spoplatniť aj na sídliskách, aj cez víkend Čítajte 

Tlieskam tomuto nápadu. A predpokladám, že víťazstvu našich tak zatlieskajú aj nefanúšikovia, ktorí si ale radi dajú na raňajky fajný čerstvý chlebík. Desať centov možno nie je extra veľa, ale babka k babce...

Toto je však pre mňa ukážkový príklad toho, ako sa robí ukážkový marketing.

Poznatok ešte z gladiátorských čias tak dostane na Slovensku aspoň na pár dní reálnu podobu. Národ dostane to, po čom baží. Chlieb a hry. Chlieb lacnejší, keď budú hry úspešnejšie. Spojené nádoby, vybičované emócie.

Spomínaný obchodný reťazec ale dal teraz na frak všetkým mamkám, ktoré tak rady argumentovali tým známym, že chlieb výhra aj tak nezlacnie. Mami, už sa stalo.

SkryťVypnúť reklamu

Apropo, vari hokejový ošiaľ v kalendári neprepísal Deň matiek. Lebo ak by hej, tak dodatočne: Všetko naj, mamy naše!

PS: Darček ste už dostali – chlieb už nemusíte piecť ako za starých čias a za ten kúpený vám nechajú v peňaženke 10 centov. Bude na rožok. Len nezabudnúť, že zaň treba ďakovať sociálnemu systému, ktorý funguje (bez irónie by to nešlo).

Šťastie, že naši hokejisti (aspoň v čase písania týchto riadkov) fungujú na ľade oveľa lepšie.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie z východu

Komerčné články

  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  3. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  4. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  5. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  6. Plátené tašky a opakované použitie
  7. Kupujete si dovolenku? Nezabudnite na poistenie storna!
  8. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny
  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Čo vám hrozí, keď si neliečite alergiu
  3. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  4. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  5. Oslava ako v Hollywoode: Kaufland má narodeniny, pozýva aj vás
  6. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  7. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  8. Sigord – les, kde sa stretáva zodpovedné hospodárenie s turizmom
  1. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku 17 418
  2. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť 6 117
  3. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny 5 673
  4. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor 4 594
  5. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 4 451
  6. Plátené tašky a opakované použitie 4 152
  7. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy 2 164
  8. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí 2 090
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Hlavné správy z Správy z východného Slovenska - aktuálne spravodajstvo | SME

Počas letných prázdnin pravidelne klesá počet cestujúcich v regionálnych vlakoch. ZSSK preto predložila Ministerstvu dopravy SR návrh na dočasné prispôsobenie grafikonu, ktoré by sa týkalo 39 regionálnych liniek.


Keď si sadnete do vlakovej jednotky Panter, cítite sa ako doma v obývačke.


Hlasy fanúšikov ho vyniesli do prvej dvadsiatky.


Na akciu prídu aj futbalisti Spartaka.


1

Už ste čítali?

SkryťZatvoriť reklamu