Podali ruku ľuďom vo veľmi zlej situácii

V Starej tehelni v Prešove sa zamerali a j na deti v škole.

(Zdroj: Ilustr.foto: TASR)

PREŠOV  Pomôcť tým, ktorí to potrebujú v sociálnom poradenstve, ale aj deťom pri príprave na školskú dochádzku. Aj to boli ciele projektu financovaného z eurofondov, ktorý v priebehu troch rokov robili v lokalite K Starej tehelni v Prešove.

Išlo o národný projekt Podpora vybraných sociálnych služieb krízovej intervencie na komunitnej úrovni, ktorý tu organizovali v rámci operačného programu Ľudské zdroje. Trval od apríla 2016 až do leta tohto roku, konkrétne do júna.

Pomôcť v nepriaznivej situácii

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na čo presne sa daný projekt zameral? Išlo v prvom rade o podporu rozvoja vybraných sociálnych služieb a služieb krízovej intervencie, a to na komunitnej úrovni.

Už máte účet? Prihláste sa.
Dočítajte tento článok s predplatným MYregiony.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 5 € každé 4 týždne.
Pošlite SMS s textom CA26R na číslo 8787.
Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Najobľúbenejšie
Prémium bez reklamy
2 ,00 / týždenne
Prémium
1 ,50 / týždenne
Štandard
1 ,00 / týždenne
Ak nebudete s predplatným SME.sk spokojný, môžete ho kedykoľvek zrušiť.

Euractiv Slovensko

Pre samosprávy sú zelené projekty prioritou, veľká byrokratická záťaž a náročnosť procesov pri uchádzaní sa o eurodotácie sú v prípade obcí a malých miest brzdou rozvoja. Rozprávali sme sa so SLÁVKOU LENČÉŠOVOU, expretkou na oblasť životného prostredia v Združení miest a obcí Slovenska.


Na Slovensku sa vôbec nedá hovoriť o regionálnej kontrole energetiky. Regióny na to doteraz nemali žiadne kapacity, legislatíva s tým nerátala a verejné financie nepodporovali regionálnu energetickú sebestačnosť, hovorí JURAJ ZAMKOVSKÝ, výkonný riaditeľ združenia Priatelia zeme CEPA.


Budovy sú zodpovedné za 36 percent emisií CO2 v Európskej únii, vďaka čomu možno tento sektor považovať za jedného z najvýznamnejších producentov skleníkových plynov. V rozhovore o tom rozpráva RICHARD PAKSI, analytik združenia Budovy pre budúcnosť.


Súvisiace témy: Euractive Slovensko
SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie z východu

Komerčné články

  1. Rodina ako opatrovatelia: Slovákov straší nesebestačnosť
  2. Páni, prestávate sa cítiť vo svojej koži? Toto môžu byť príčiny
  3. McDonald’s podporil dva zelené projekty v Prešovskom kraji
  4. Wattiva spúšťa na Slovensku revolúciu v nabíjaní elektromobilov.
  5. Požiar môže vzniknúť aj z nabíjačky. V zime riziko stúpa
  6. Výkon športiaka, úspora hybridu. Japonci opäť prekvapili
  7. First minute 2026: Rezervujte si dovolenku s extra bonusmi
  8. Slovenské firmy šetria a hľadajú flexibilné riešenia
  1. Páni, prestávate sa cítiť vo svojej koži? Toto môžu byť príčiny
  2. McDonald’s podporil dva zelené projekty v Prešovskom kraji
  3. Wattiva spúšťa na Slovensku revolúciu v nabíjaní elektromobilov.
  4. Požiar môže vzniknúť aj z nabíjačky. V zime riziko stúpa
  5. Výkon športiaka, úspora hybridu. Japonci opäť prekvapili
  6. METRO na Slovensku podporuje gastro a obchod už 25 rokov
  7. Slovenské firmy šetria a hľadajú flexibilné riešenia
  8. First minute 2026: Rezervujte si dovolenku s extra bonusmi
  1. Chcete dobrý chlieb? Nezačína pri pekárovi, ale ešte skôr 6 848
  2. Hodnotenie profesionála: Maldivy sú mimo sezóny oázou pokoja 6 846
  3. Rodina ako opatrovatelia: Slovákov straší nesebestačnosť 5 243
  4. Nutričný odborník varuje: Syry nie sú to, čo si myslíte 5 061
  5. Moderné okuliare: technológia, ktorá vám uľahčuje život 3 581
  6. Problém s vlasmi či pokožkou? Krása začína vo vnútri 2 815
  7. First minute 2026: Rezervujte si dovolenku s extra bonusmi 1 759
  8. Výkon športiaka, úspora hybridu. Japonci opäť prekvapili 1 512
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Hlavné správy z Správy z východného Slovenska - aktuálne spravodajstvo | SME

Nakupovať výhodne sa dá každý deň – dôležité je vedieť, kde.


Prvé nové vozne by mali jazdiť už v roku 2026.


1

Slovensko sa v čase, keď sa snaží konsolidovať verejné financie, chystá prijať zákon, ktorý štát pripraví o desiatky miliónov eur ročne.


Expozícia tatranskej prírody žije aj po zatvorení.


Už ste čítali?

SkryťZatvoriť reklamu