POPRAD. Mestský úrad v Poprade začal od pondelka (4. 5.) pracovať v novom režime. Evidencia obyvateľstva, podateľňa, pokladňa a matrika sú pre verejnosť k dispozícii každý pracovný deň v čase od 8.00 do 14.00 h.
Overovanie podpisov, registrácia psov a rybárske lístky ľudia vybavujú v kancelárii prvého kontaktu na prízemí.
Informuje o tom mesto na svojej internetovej stránke. Ostatné pracoviská mestského úradu budú pre verejnosť otvorené počas stránkových dní, a to v pondelok a stredu od 8.00 do 14.00 h.
Mestská polícia bude pracovať v štandardnom režime.
Radnica opäť otvára Mestskú informačnú kanceláriu (MIK) Poprad, ktorá bude pre verejnosť k dispozícii počas pracovných dní v čase od 9.00 do 17.00 h. Obsluha klientov bude prebiehať v špeciálnom bezpečnostnom režime s jedným zákazníkom na prevádzke.
"Ak ste si v MIK Poprad hotovostnou platbou na prevádzke zakúpili vstupenky na podujatia, ktoré boli zrušené, máte možnosť vstupenky vrátiť a bude vám za ne vyplatená suma," uvádza samospráva na sociálnej sieti.
Ďalej dodáva, že v prípade, ak podujatie nebolo zrušené, ale presunuté, vstupenka zostáva v platnosti.
Pokiaľ nový termín podujatia ľudom nevyhovuje, majú možnosť vstupenky stornovať.
V zmysle všeobecných obchodných podmienok mesta Poprad je možné vrátiť vstupenky iba do troch dní od pôvodného termínu podujatia a v niektorých prípadoch táto lehota už uplynula.
"Z toho dôvodu vstupenky zakúpené v hotovosti na prevádzke MIK Poprad na mestské podujatia, ktoré boli termínovo presunuté a ktoré sa pôvodne mali
konať v období od 16. marca do 3. mája, môžete v MIK Poprad vrátiť od pondelka do stredy (6. 5.) v čase otváracích hodín," upozorňuje na to radnica.