PREŠOV. Ak nájdete pri prechádzke či prejazde mestom akýkoľvek nedostatok, môžete na to upozorniť kompetentných na radnici.
Tí vyzývajú Prešovčanov k aktívnej participácii na tom, aby pomohli vylepšiť úroveň života v meste. Spojenie je pritom možné rôznymi cestami.
Stačí si vybrať kanál na spojenie
Vedenie mesta Prešov deklaruje, že chce byť otvorené voči verejnosti nielen symbolicky, ale aj reálne.
„Mesto Prešov je otvorené podnetom občanom, ktoré ho pomáhajú rozvíjať a neustále zlepšovať a modernizovať,“ tlmočila hovorkyňa mesta Prešov Terézia Rácová.
Zadávanie podnetov je možné viacerými formami – písomne na adrese Mestského úradu v Prešove alebo osobným doručením do podateľne úradu.
Taktiež je to možné telefonicky cez klientske centrum alebo zadaním cez formulár na webovej stránke mesta.
Čím presnejšie informácie, tým rýchlejšie vyriešenie
Skrz webovú stránku mesta je možné vidieť aj to, či už je obdobný podnet zadaný, prípadne to, v akom stave sa nachádza. Radnica odporúča vyplnenie polí čo najpresnejšie a tiež správne zaradenie do kategórie typov podnetov, čo má „značne urýchliť jeho spracovanie“.
Toho sa týka i správna lokalizácia daného problému a podpis zadávajúceho občana.
Pri tomto spôsobe podania sa podľa hovorkyne dostanú podnety priamo na riešenie zodpovedným pracovníkom.