Kvalitné minerálne vody ulahodia chuti, prospejú zdraviu

Baldovská, Salvator či Drobček predstavujú tradičnú kvalitu.

Nechýbajú v kuchyniach, na pracovných stoloch či v batohu športovcov alebo výletníkov. Sú mimoriadne obľúbené a vyhľadávané nielen preto, že dokážu uhasiť smäd, ale sú aj zdrojom dôležitých stopových prvkov. O ich blahodarných účinkoch na zdravie vedeli už naši predkovia.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Medzi naše najtradičnejšie balené minerálne vody patrí Baldovská. Pramení v Baldovciach, kedysi známej kúpeľnej oblasti. Je vhodná pri črevných a žalúdočných problémoch, prospešná pri ochoreniach žlčových, obličkových a močových ciest, dokonca aj pri liečbe osteoporózy.

SkryťVypnúť reklamu

Do obchodov, vrátane diskontného reťazca Lidl, ju privážajú z domácej spoločnosti Minerálne vody a. s. Jej riaditeľ Vladimír Hatok pripomenul, že firma zastrešuje nielen spomínanú značku Baldovská, ale aj populárne Salvator a Drobček.

Od bábätiek až po seniorov

„Zaoberáme sa plnením a výrobou minerálnych a pramenitých vôd. Pôsobíme celoslovensky, pričom na východnom Slovensku zastávame významnú pozíciu. Práve tam sú naše značky TOP, avšak zákazník ich nájde na všade, od Bratislavy až po Michalovce,“ ozrejmil riaditeľ.

Na margo minerálnej vody Salvator pripomenul, že ide o vysoko mineralizovanú kyselku, ktorá patrí medzi slovenské minerálky s najvyšším obsahom horčíka.

Po pramenitej vode Drobček zase s obľubou siahajú mamičky, keďže je vhodnou na prípravu stravy pre dojčatá. Okrem toho sa odporúča pri diéte s nízkym obsahom sodíka. Mnohí ju používajú aj na prípravu osviežujúcich nápojov, kávy a čaju.

SkryťVypnúť reklamu

Dôraz kladú na kvalitu aj životné prostredie

„Filozofiou spoločnosti je dodávať zákazníkom vysoko kvalitné výrobky. O tom, že nimi nepochybne sú, svedčí tiež fakt, že ich pijeme aj my a naše rodiny. V záujme dodávania vysokého štandardu, teda aby za cenu dostal zákazník maximálnu kvalitu, neustále investujeme do najmodernejších technológií v obidvoch našich závodov v Baldovciach a Lipovciach. Vlastníme špičkovú technológiu od nemeckých spoločností, takže kvalitu skutočne vieme garantovať,“ ozrejmil Hatok.

Podotkol, že spoločnosť ulahodila aj zákazníkom, ktorí obľubujú ochutené minerálne vody.

„Dovolím si tvrdiť, že v ich prípade sme na Slovensku TOP výrobcom. Dodávame ich pod obchodným názvom Baldovská pomaranč a Baldovská citrón. Sú celoslovensky uznávané a ľuďmi všetkých vekových kategórií vyhľadávané.“

SkryťVypnúť reklamu

Spolupráca s Lidl sa osvedčila

So značkami spoločnosti Minerálne vody sa v hojnej miere stretávajú aj zákazníci diskontného reťazca Lidl. Podľa slov Vladimíra Hatoka ide o dôležitú a prínosnú spoluprácu.

„Umožnili nám nielen výrobu privátnej značky pre Lidl, ale aj implementovať naše výrobky ako Baldovská a Salvator, ktoré by sme za iných okolností v reťazci neboli predávali,“ uviedol riaditeľ ohľadom obchodného partnerstva, ktoré úspešne trvá už piaty rok. Dodal, že s Lidl sa rozhodli spolupracovať z viacerých dôvodov.

„Jedným z nich je fakt, že ide o silnejšieho partnera, respektíve najväčší, pravidelne expandujúci diskontný reťazec na slovenskom trhu. Neustále mu pribúdajú nové prevádzky. Pre nás to znamená možnosť zvýšeného predaja našich produktov a rovnako aj nových výrobkov,“ zdôraznil Hatok.

Spoluprácu s Lidl označil ako férovú, keď dohody platia. Dokonca im reťazec pomohol pri zmene, ktorá nastala po prechode na zálohované obaly.

„V rámci spolupráce sme tiež prešli procesom, výsledkom ktorého je šetrenie a hlavne zníženie gramáže fliaš. Napríklad pri minerálnej vode Saguaro sme prešli z 34-gramových preforiem na 26,5-gramové. To je výrazný skok v šetrení materiálom a tým pádom aj energií a životného prostredia,“ priblížil Hatok.

Tiež ho teší, že v Baldovciach už po šiesty rok získali ocenenie Superbrands. V prípade minerálnej vody Drobček majú z neho radosť po tretíkrát.

Čísla sú potešiteľné

Objem, kvalita a cena. Tak stručne zhodnotila spoluprácu s Lidl Daniela Slabá, manažérka spoločnosti Minerálne vody.

Doplnila, že v závode využívajú voľné kapacity modernej výrobnej linky a počas mimosezónneho priestoru plnia privátne značky, z ktorých jednou je Saguaro pre Lidl.

„Týmto si zabezpečujeme kontinuálnu výrobu počas celého roka v obidvoch výrobných závodoch,“ uviedla manažérka.

Čísla, ktoré prináša spolupráca s Lidl, ktorá sa začala obchodnými stretnutiami v roku 2017, pričom prvé dodávky boli realizované až koncom roka 2018, sú skutočne potešiteľné.

„Dovolím si tvrdiť, že všetky naše produkty Saguaro sú kvalitné do najmenších detailov. Lidl, ako náš dlhoročný partner, predstavuje približne 20 percent z nášho celkového predaja. Ceníme si jeho serióznosť a podporu v predaji,“ vyjadrila sa Slabá.

Klenot z lona hôr

Cennou devízou spoločnosti Minerálne vody sú pramene v chránených krajinných oblastiach štátnej prírodnej rezervácie Kamenná baba a Levočské vrchy. Nachádzajú sa v ochrannom pásme prírodných minerálnych zdrojov 1. stupňa. Každý prameň je unikátny a svojim zložením špecifický.

Firma síce vyváža tovar aj za hranice, konkrétne dojčenskú vodu pre obchodný reťazec v Česku, avšak jej primárny trh naďalej zostáva na Slovensku.

Tento článok vznikol v spolupráci so spoločnosťou LIDL Slovenská republika.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie z východu

Komerčné články

  1. Elektrické autá v zahraničí: poplatky za nabíjanie a diaľnice
  2. Môže hudba pomôcť neurologickým pacientom lepšie chodiť?
  3. Veterné parky: vizuálny smog alebo nová estetika energetiky?
  4. Muži, nepodceňujte návštevu kardiológa. Srdce máte len jedno
  5. AI o nej píše, že je symbolom odvahy. Kvôli jedinému protestu
  6. eFleet Day 2025: Poznáme program a prezentujúcich
  7. S Kauflandom môže pomôcť každý, štartuje zbierka potravín
  8. Slovenskí milionári minulý rok bohatli rekordným tempom
  1. Spoločnosti BILLA záleží na zdravých očiach detí
  2. BENU otvorila v Košiciach lekáreň aj v Auparku
  3. Jedinečný koncert EURYTHMICS v Bratislave
  4. LOVESTREAM Festival oznamuje prvú vlnu interpretov
  5. Knižnice získavajú novú príležitosť
  6. Môže hudba pomôcť neurologickým pacientom lepšie chodiť?
  7. Muži, nepodceňujte návštevu kardiológa. Srdce máte len jedno
  8. Veterné parky: vizuálny smog alebo nová estetika energetiky?
  1. AI o nej píše, že je symbolom odvahy. Kvôli jedinému protestu 8 267
  2. Slovenskí milionári minulý rok bohatli rekordným tempom 6 015
  3. Slováci oddnes nakupujú exotiku s BUBO za 50%. 5 484
  4. Muži, nepodceňujte návštevu kardiológa. Srdce máte len jedno 5 403
  5. Ísť do kúpeľov je IN 4 790
  6. Za 2 dni si vybralo dovolenku viac než 2000 Slovákov 4 565
  7. Elektrické autá v zahraničí: poplatky za nabíjanie a diaľnice 4 486
  8. Vypite bar s ministrom, teraz za polovičnú cenu 4 431
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Hlavné správy z Správy z východného Slovenska - aktuálne spravodajstvo | SME

Presnú príčinu požiaru hasiči vyšetrujú.


SITA

Jubilejný ročník Žampa Cap-u prináša viaceré novinky.


O tom, kto získa financie rozhodli zákazníci.


Do flotily pribudnú diaľkové súpravy i batériové vlaky.


6

Najčítanejšie články MyRegiony.sk

V meste zasadal krízový štáb.


29. mar

Kvôli nakrúcaniu uzatvorili diaľnicu.


23 h

Pofinálové emócie priamu z ľadu nám ponúkli obidvaja tréneri, strelec víťazného gólu Andrej Siakeľ, manažér Jaroslav Markovič a emotívnu bodku za sezónou dala legenda slovenského hokeja René Jarolín.


16 h

Rastislav Haroník býva vo vlastnom múzeu.


25. mar

Už ste čítali?

SkryťZatvoriť reklamu